slider05.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider01.jpg

Hemels D toernooi - 18 mei

17-3-2012  | Hockeyclub Bloemendaal nodigt jullie jongens en meisjes 11 D teams en jullie jongens en meisjes 8D teams uit voor de het enige, echte Hemels D Toernooi.

Het toernooi zal dit jaar op vrijdag 18 mei plaatsvinden. Iedereen is welkom vanaf 9.30 uur en de wedstrijden beginnen om 10.00 uur. Het toernooi duurt tot ongeveer 17.30 uur. De teams zullen weer zoveel mogelijk op sterkte worden ingedeeld. Van elk team wordt verwacht dat zij één scheidsrechter meenemen.

Naast het "gewone” hockeyen kan je ook mee doen aan een speciale strafballencompetitie: met in de finale Jaap Stockmann op het doel. Ook lopen er fotografen rond die teamfoto’s maar ook actiefoto’s zullen maken. Daarnaast zal de prijsuitreiking, onder voorbehoud, in handen zijn van: Teun de Nooijer!!

Wij gaan weer proberen er een onvergetelijke dag van te maken met veel hockey, muziek, een heerlijke lunch en een heleboel lol !!!!

De kosten bedragen 100 Euro per team voor een 11D team (13 personen en een begeleider) en 90 Euro voor een 8D team (11 personen en een begeleider) en voor elke extra speler 6 Euro.

Jullie kunnen je inschrijven voor dit toernooi door deze mail, voor 30 maart, ingevuld terug te sturen aan: [email protected]
Doe het snel want vol=vol !!