slider_01.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Verboden te parkeren bij Park Overbosch!

13-4-2016  |

Er is geconstateerd dat leden en bezoekers van MHC Voorhout op zaterdag en zondag parkeren op het eigen terrein van Park Overbosch. Daar geldt een wegsleepregeling. Dit is duidelijk aangegeven.

Vanwege klachten van de bewoners en hun bezoek gaat het bestuur van Park Overbosch per direct de wegsleepregeling handhaven.

Voertuigen die niets van doen hebben op het eigen terrein, zullen op kosten van de overtreder door de bergwagen worden opgeladen.

De bewoners van Park Overbosch vertegenwoordigen een kwetsbare doelgroep en wij, het bestuur van MHC Voorhout, verzoeken leden en bezoekers daar rekening mee te houden en te parkeren op de daartoe bestemde parkeerplekken op de openbare weg rondom het sportpark.

Wij danken jullie voor jullie begrip en medewerking.