slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg

UItnodiging ALV woensdag 28 juni

23-6-2017  |

Beste ouders en leden.

Woensdagavond 28 juni, vanaf 20:00, organiseert het bestuur de jaarlijkse algemene ledenvergadering van de MHC Voorhout. In de eerste plaats is de vergadering bedoeld voor de leden, maar uiteraard zijn ook coaches, trainers, begeleiders, scheidsrechters en ouders welkom hun bijdrage aan de vergadering te leveren. De ALV is een uitgelezen moment om met elkaar te bespreken wat er in het afgelopen seizoen is gebeurd en wat de plannen zijn voor het komende seizoen. We brengen onder de aandacht dat door een wijziging in de statuten ouders/verzorgers van leden onder de 16 jaar ook stemgerechtigd zijn. Per spelend lid jonger dan 16 jaar één stem.

De vergadering verloopt globaal als volgt.

19:45 - 20:00  Ontvangst met een kopje koffie / thee

20:00 - 21:30  Bepalen agenda, commissie verslagen en terugblik seizoen, terugkoppeling Enquête, Financiën

21:30 - 21:45  Pauze

21:45 - 22:30  Begroting, kascommissie, wisselingen in het bestuur, vrijwilliger van het jaar, rondvraag

22:30  Gelegenheid tot het nuttigen van een drankje / hapje in de club

Uiteraard kunt u ter zitting punten voor bespreking aanbrengen, maar ook via: [email protected]

Wij rekenen op uw komst en op een vruchtbare discussie.

Met vriendelijke groet,

Ewout Braggaar