slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg

Officiële opening waterveld 28 oktober!

18-10-2018  |

Beste leden en ouders/verzorgers van leden,

Na jaren voorbereiding met inzet van veel vrijwilligers en verschillende organisaties, is in ons jubileumjaar eindelijk een lang gekoesterde wens werkelijkheid geworden. Van harte nodigen wij u uit voor de opening van het 1ewaterveld van MHC Voorhout.

Er is afgelopen zomer keihard gewerkt zodat we begin van het hockeyseizoen 2018-2019 het waterveld in gebruik konden nemen.

Dit is absoluut een reden voor een feestje en dat vieren wij graag samen met u.

Op zondag 28 oktober 2018 openen we officieel ons waterveld.

Bij de opening is ook een mystery guest aanwezig. We houden nog even geheim wie dat is, maar het heeft natuurlijk alles met hockey te maken. Na de opening spelen onze senioren teams de competitie wedstrijden.

Het programma is als volgt:

10:00 – 11:00    Funkey Hockey event i.s.m. de Combibrug (groep 1-2-3)

11:00                Ontvangst in het Clubhuis

11:15 - 11:30    Opening van het waterveld door Bas Brekelmans, Wethouder en 1e locoburgemeester Gemeente Teylingen, samen met ...........?

12:45                Wedstrijd MHCV Dames 1 – Thor Dames 1

14:30                Wedstrijd MHCV Heren 1 – Thor Heren 1

Wij begroeten en ontmoeten u graag in het Clubhuis van MHC Voorhout op 28 oktober aanstaande!

Namens het bestuur van MHC Voorhout,

Dave van der Wagt