slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg

Informatie & inschrijven Hockey 3-daagse E/F

7-7-2019  |

Tijdens de zomervakantievakantie organiseert Play2Improve een Hockey 3-daagse bij MHC Voorhout. Ben jij helemaal gek van hockey en wil jij samen met ons lekker trainen in de zomervakantie? Dan is deze Hockey 3-daagse bij MHCV echt iets voor jou! Geniet van de nieuwste oefenvormen en speel mee in ons fantastische toernooi. Schrijf je snel in en beleef onder professionele begeleiding drie dagen hockeyplezier!

De Hockey 3-daagse staat in het teken van professionele techniektrainingen. Functionele techniek, tactiek en plezier staan hier centraal.

Let op, de Hockey 3-daagse is niet clubgebonden en  dus voor iedereen toegankelijk.

24, 25 en 26 juli

De hockeydagen zijn onderverdeeld in twee trainingen: 10.00-12.00 uur en 14.00- 16.00 uur (toernooi). Spelers/speelsters kunnen gebracht worden om 9.30 uur en uiterlijk 16.30 uur worden opgehaald. In de middagpauze zal de lunch en animatie worden verzorgd door Play2Improve.

Locatie
De Hockey 3-daagse zal worden georganiseerd bij MHC Voorhout. MHCV is gelegen aan de Sportlaan 16 A in Voorhout en  gemakkelijk te bereiken voor spelers/speelsters uit de omgeving.

Deelnemers
De Hockey 3-daagse wordt georganiseerd voor jongens en meisjes tussen de 6 en 10 jaar (E- en F-jeugd). Belangrijk om te vermelden is dat de Hockey 3-daagse niet clubgebonden is. Dat wil zeggen dat iedereen welkom is,  ook leden van andere verenigingen en zelfs kinderen die niet staan ingeschreven bij de KNHB!

Waarom kiezen voor het Play2Improve-hockeykamp:
– Spelers/speelsters worden begeleid door gediplomeerde en ervaren trainers.
– Door de trainingsgroepen klein te houden, krijgen de spelers/speelsters voldoende individuele aandacht.
– De trainingsgroepen worden ingedeeld op leeftijd en kwaliteit. Hierdoor traint iedereen op zijn of haar eigen niveau.
– Spelers/speelsters beleven leerzame en gezellige hockeydagen.
– Uw kind is actief in een veilige en vertrouwde omgeving.
– De trainers worden opgeleid volgens de Play2Improve-hockeymethode.

Slapen

Hockeyvereniging MHC Voorhout wil voor haar eigen leden, die momenteel in de E spelen, ook de mogelijkheid aanbieden om te blijven slapen. U kunt op het inschrijfformulier aangeven of uw zoon of dochter hier gebruik van wilt maken. De overnachting kan alleen plaatsvinden als er voldoende vrijwilligers (ouders) zijn.

De kosten voor de Hockey 3-daagse bedragen:
€140,- (zonder slapen)
€160,- (met slapen, uitsluitend voor leden in de E-categorie van MHCV). Dit is inclusief het Play2Improve trainingsshirt, sportlunch gedurende de drie dagen, diverse tussendoortjes en een certificaat!

Aanmelden: https://hockey.play2improve.nl/  Je gaat via 'Agenda' of 'Inschrijven' naar het inschrijfformulier.  Inschrijven kan nog tot en met 17 juli