slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg

Vacature van de maand

16-9-2019  |

Vacature: barhoofd

Wie wordt er niet blij van versgemaakte koffie als je in de kou langs het veld staat? Of van een koel drankje als je hard hebt gewerkt op het veld? Als jij je ook graag wilt inzetten om dit mogelijk te maken in onze mooie vereniging, zijn we op zoek naar jou als nieuw barhoofd.

Aan het begin van de dag ontvang je de vrijwilligers en help je de ochtendploeg op gang door uit te leggen wat de bedoeling is. Je bent gedurende de dag het aanspreekpunt voor het reilen en zeilen in het clubhuis, bereikbaar voor de ochtend- en middagploeg voor vragen en je springt zelf bij als dat nodig is. Aan het eind van de dag sluit je samen met de vrijwilligers van de laatste shift de bar en het clubhuis af. Je controleert of de checklist is afgewerkt en alles naar behoren is afgesloten.

We zoeken barhoofden voor zaterdag en zondag. Hoe meer barhoofden, hoe minder vaak iedereen ingepland zal worden. Inplannen zal natuurlijk altijd in overleg gebeuren.

Wat doet een barhoofd?

Met 3 tot 4 vrijwilligers verzorg je samen alle voorkomende barwerkzaamheden: bereiden en verkopen van koffie/thee, verse broodjes, tosti’s, snoep, fris- en alcoholische dranken etc. Inclusief afrekenen met de kassa. Maar ook voor een goed lopende hygiënisch en efficiënte keuken en de controle op naleven van de huisregels. Je bent aanspreekpunt en coördinator tijdens de bardienst, je instrueert nieuwe barmedewerkers en je zorgt voor soepele overdracht van werkzaamheden tussen de bardiensten. Naast deze praktische taken is het vooral belangrijk dat je je als gastvrouw of gastheer verantwoordelijk voelt om van het clubhuis een sportief en gezellig thuis te maken voor onze leden én onze gasten!

Wie zoeken we?
Een enthousiaste instelling en handen uit de mouwen is wat je meebrengt. Wat je terugkrijgt is veel lol met leuke collega’s in een gezellige sfeer tijdens je werkzaamheden en de mogelijkheid om eigen ideeën in te brengen voor de verbeteringen en veranderingen in de bar en het assortiment.

Hoeveel tijd kost het?
Elk barhoofd draait één keer in de 4 à 5 weken een dienst van ongeveer 4 uur op een zaterdag of zondag. Tevens wordt per seizoen ongeveer 3 keer vergaderd. Dit vindt meestal plaats tijdens werkdagen in de avonduren.

Geïnteresseerd?
Neem contact op met:

Lenny van der Wagt

Of geef het aan bij je elftalbegeleider!