slider_06.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

Trainingsschema vanaf 11 mei

10-5-2020  | Vanaf 11 mei gaan alle teams weer trainen. Het aangepaste trainingsschema vind je vanaf nu op de website. Het trainingsschema is niet direct beschikbaar in de Lisa app, maar zal daar binnenkort ook beschikbaar komen.

LET OP: Er zijn veel wijzigingen doordat we maar beperkte capaciteit hebben. De trainingen zijn korter en een deel van de trainingen is verplaatst naar het weekend.

Als je deze week voor het eerst gaat trainen lees dan voor je eerste training de Corona maatregelen goed door. Tijdens trainingsuren wordt er extra gecontroleerd door ambtenaren van de gemeente en is er controle op de kiss and ride op de parkeerplaats door vrijwilligers. Volg hun instructies goed op!

Lees op deze pagina alles over de extra maatregelen inclusief verplichte routes op het sportpark.

We hebben de afgelopen weken de extra Corona regels getest.
Daar zijn een aantal aandachtspunten uit gekomen, waarvoor graag speciale aandacht:
- Ben je ouder dan 12 houd je dan aan de 1,5 meter afstand zowel op het veld als bij het aankomen als vertrekken vanaf de training
- Ben je 12 jaar of jonger dan hoef je geen 1,5 meter afstand te houden tot elkaar maar wel tot de trainers
- Ouders hebben geen toegang tot het sportpark, als je je kind wegbrengt stop dan bij de gele hekken. De jongste jeugd wordt opgevangen door trainers of begeleiders.
- Fietsen plaats je in de fietsenstalling in het bos tussen veld 2 en 4 van de voetbal. Het is niet toegestaan fietsen mee te nemen voorbij de gele hekken. Is de fietsenstalling vol plaats je fiets dan in het bos langs de weg of op de parkeerplaats.
- Loop niet door veld AB naar veld CD maar gebruik de achteringang van veld CD - check dus vooraf goed op welk deel van het veld jouw training is gepland - loop niet naar de trainer als die op het andere velddeel met een groep aan het trainen is. Je traint altijd op het aangegeven deel van het veld

Voor leden die worden gebracht en gehaald:
Er is geen mogelijkheid te parkeren op de parkeerplaats. Kom dus na afloop van de training zodat kinderen direct in kunnen stappen. Op de parkeerplaats is een kiss&ride inclusief controle ingericht. Het is NIET mogelijk om te parkeren of te wachten op de parkeerplaats.

Voor de leden die met de fiets komen:
Het is NIET mogelijk en NIET toegestaan om bij de velden te komen met de fiets. Je mag met je fiets niet voorbij de gele hekken. De fietsen worden bij voorkeur geplaatst in de fietsenstalling in het bos tussen veld 2 en veld 4 van vv Foreholte (zie plattegrond hieronder). Deze fietsenstalling is door eenrichtingsverkeer HEEN alleen te bereiken via de parkeerplaats. De route naar huis is via het bos.

Zie ook bijgaande plattegrond waarop looproutes en afsluitingen zijn aangegeven.

Algemeen protocol van KNHB: Zie bijgaande PDF

Algemeen sportprotocol van NOC/NSF - gemeente: Zie bijgaand PDF

Informatie voor ouders:  Zie bijgaande poster ouders

Informatie voor spelers: Zie bijgaande poster sporters