slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider01.jpg

De opmaat tot het nieuwe seizoen

4-7-2020  |

Afgelopen donderdag trainden Heren 1 en Dames 1 dit seizoen voor de laatste keer. Dit werd gevierd met een lekkere borrel in het clubhuis, dat weer open mocht na alle coronabeperkingen.

Het werd weer een gezellige boel en dit belooft wat voor het nieuwe seizoen. Er gaan verhalen de ronde dat we zelfs een Dames 4 krijgen! De vakantie is maar voor korte duur. In augustus gaat men weer vol aan de bak met trainingen en oefenwedstrijden.

Belangrijk is dat er weer nieuwe leden worden aangetrokken!

Zie hierbij de poster. Deel deze met familie, vrienden, school, werk en bekenden.

P.S. Iemand was na de borrel zijn/haar hockeystick vergeten. Deze is veiliggesteld in de paraplubak van het clubhuis.

gr Mart