slider_03.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg

Hapdag zaterdag 9 oktober

7-9-2021  |

Beste topsporters van MHC Voorhout,

Zoals jullie weten is het verplicht om tijdens de trainingen en wedstrijden een gebitsbeschermer te dragen. Samen met Bitjehappen.nl organiseren wij op zaterdag 9 oktober een ‘hapdag’ op de club.

Tijdens deze hapdag kun je een afdruk laten maken voor een professionele gebitsbeschermer of je kunt je huidige bitje laten aanpassen.

Voordeel van de op maat gemaakte bitjes is dat ze betere bescherming bieden en comfortabeler dragen. Je kan er beter mee praten en drinken, ze vallen minder snel uit.

Bitjehappen.nl is op zaterdag 9 oktober aanwezig van 9.00-12.00 uur in het clubhuis

Voor meer informatie check de website van bitjehappen.nl
Je hoeft je niet vooraf aan te melden maar dat mag wel en kan je doen op de website op deze pagina

Houdt je aan de instructies van de medewerkers, hou 1,5 meter afstand en kom niet als je gezondheidsklachten hebt.

Wil je al eerder een bitje op maat dan kan je een afdrukset voor thuis bestellen via de website van bitjehappen.nl.

De bitjes kosten tot en met 12 jaar €45 en vanaf 13 jaar €55. Een extra bitje kost €30.

Vergeet niet om bij je zorgverzekeraar (aanvullend pakket) te checken of je in aanmerking komt voor een vergoeding. Je krijgt bij je bitje een factuur met code M61 - mondbeschermer.