slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

PLUS van Dijk Sponsor Actie

19-9-2021  | Helpen jullie allemaal mee om voor onze club een flink bedrag aan sponsorgeld binnen te halen?

Vanaf deze week tot en met 13 november heeft onze sponsor PLUS Van Dijk in Voorhout een leuke actie waarmee jij voor elke €10 boodschappen 1 sponsorpunt kan verdienen. Ook met actieproducten zijn sponsorpunten te verdienen.
Voor elke sponsorpunt die je aan MHC Voorhout geeft krijgen wij een deel van de €15.000 die PLUS Van Dijk gaat verdelen onder de deelnemende sportverenigingen.

Alles over de actievoorwaarden kan je lezen op deze pagina

Je kan de stand live volgen via de website van Plus Van Dijk

Tip van de sponsorcommissie: Sla voor de kerstdagen een leuk voorraadje wijn in bij Plus Van Dijk en geef de club een extra sprint aan het einde van de actie!