slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg

We zijn begonnen! De heren winnen en de dames verliezen

12-9-2021  |

Na de Coronastop was het dan eindelijk zover. De teams van MHC Voorhout konden starten met de competitie. Heren 1 startte goed en won van Mijdrecht met 3-2. De dames daarentegen verloren met de dezelfde cijfers.                                                 Na lang wachten en het spelen van onderlinge wedstrijden ging het herenteam van trainer/coach Berend Beukers nu voor het echte werk. In het eerste kwart deden beide teams niet voor elkaar onder. Toch namen de spelers uit Mijdrecht een 0-1 voorsprong. In het 2e kwart werd binnen 5 minuten de stand omgedraaid in 2-1. Timo van Katwijk speelde zich aan de linker kant van de cirkel vrij en sloeg met zijn forehand beide doelpunten op identieke wijze in de verre hoek. Het werd de wedstrijd van de Voorhoutse aanvaller. Even later scoorde hij een heuse hattrick. In het 3ekwart hield Voorhout de gelederen gesloten en ging met de 3-1 het laatste kwart in. Mijdrecht ging in de achtervolging en scoorde de 2-3. In een hectische laatste fase sleepten de spelers van Voorhout de winst binnen en werd Timo van Katwijk de matchwinner.

De foto's van de dames en heren komen op Facebook,

Gr Mart