slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg

Dames 1 houdt koploper op gelijkspel

7-11-2021  |
Vandaag moesten onze dames tegen koploper Alkemade die nog geen wedstrijd had verloren. Het beloofde een moeilijke middag te worden , maar het werd een waanzinnig spannende en goede wedstrijd die eindigde in 4-4.

Het eerste kwart was voor de dames uit Alkemade en kwamen verdiend op een 0-1 voorsprong. Onze dames kwamen op een 0-2 achterstand en daarbij kantelde de wedstrijd. Voorhout speelde zeer goed en zette Alkemade onder druk. Dit leidde tot de aansluittreffer 1-2. Voorhout zette nog eens aan en Alkemade counterde met snelle spitsen gevaarlijk. Tegen de veldverhouding in kwamen zij op 1-3. De Voorhoutse dames lieten het er niet bij zitten en kwamen verdiend op 3-3. Even voor tijd scoorde Alkemade uit een spaarzame counter de 3-4. Twee minuten voor tijd kreeg Voorhout een strafbal toegewezen door een zware overtreding in de cirkel. Amy van Dam maakte de verdiende 4-4.
Onze dames sloten deze wedstrijd af met een zwaar bevochten gelijk spel.

De foto's staan op FB https://www.facebook.com/mhcvoorhout
groetjes Mart