slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg

Heren 1 houdt het spannend met gelijkspel tegen Catwijck

15-11-2021  |
De mannen uit Voorhout houden het heel spannend in de top van de competitie. Voorhout speelde zondag met 2-2 gelijk tegen Catwijck en na 8 wedstrijden staat Catwijck met 25 punten aan kop, maar moeten nog tegen Saxenburg, die samen met Voorhout volgen met 23 punten.
Het werd in Katwijk een harde fysieke wedstrijd zoals verwacht. Een sterk combinerend Katwijk dat er goed uit kwam maar vaak niet tot scoren toe kwam. Toch scoorde Catwijck 2 maal uit een strafcorner. Daar tegenover scoorde Louis van Paridon 2 goals, 1 fraaie backhand op de plank en 1 strafcorner in laatste 3 minuten. Verder waren er een paar dubieuze beslissingen van de arbitrage, strafcorners en kaarten aan onze kant en een strafbal die weer omgedraaid werd naar een corner... Nog 2 wedstrijden en de helft van de competitie zit er op. Geconcentreerd blijven en de focus houden zou Van Gaal zeggen.