slider_03.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg

Gefeliciteerd Kampioenen

28-11-2021  | Afgelopen weekend en vorig weekend zijn de laatste wedstrijden gespeeld in een aantal (voor)competities. Onderstaande teams zijn kampioen geworden.

Teamleden en begeleiders van harte gefeliciteerd met jullie mooie prestatie!

JD1 / Dames 2
Met 30 punten uit 10 wedstrijden en een doelsaldo van plus 83 (slechts 2 tegengoals) werden alle wedstrijden ruim gewonnen. Een heel nette prestatie van deze toppers!
Uit de cijfers blijkt dat de derde klasse voor jullie wat te makkelijk is. Op naar de tweede (of eerste) klasse!

MB4
Met 15 punten uit 5 wedstrijden werden alle wedstrijden gewonnen, met een positief doelsaldo van plus 18 (5 tegengoals) hebben jullie een nette prestatie neergezet - op naar de derde klasse!

MC2
Met 13 punten uit 5 wedstrijden (één gelijkspel - vier keer gewonnen) hebben jullie een heel nette prestatie neergezet. Vanaf maart spelen jullie in de tweede klasse. Gefeliciteerd!

Alle teamleden en begeleiders worden volgens de MHC Voorhout traditie gehuldigd door het bestuur. Doordat de ALV vanwege Corona maatregelen is uitgesteld en online wordt gehouden, ontvangen jullie voor de huldiging nog een uitnodiging van het bestuur.

Teams nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap namens bestuur en de leden van MHC Voorhout!