slider_04.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Corona Update | Zaalhockey competitie

29-11-2021  | Komend weekend start de zaalhockey competitie. De KNHB heeft ons gemeld dat de zaalhockey competitie normaal door zal gaan. Het overgrote deel van de wedstrijden staat al ingepland zodat deze voor 17:00 gespeeld kunnen worden.

De komende dagen zal de KNHB oplossingen zoeken voor de wedstrijden die na 17:00 ingepland staan.

De KNHB zal genoodzaakt zijn om wedstrijden opnieuw te plannen, dus check de komende tijd de locatie, datum en starttijd van jouw wedstrijd. Ook als je wedstrijd niet na 17:00 gepland staat kunnen wedstrijden opnieuw gepland worden, waardoor bijvoorbeeld de starttijd wordt aangepast.

De zaaltraining die in de komende drie weken gepland stonden na 17:00 komen te vervallen en zijn inmiddels uit het trainingsschema verwijderd.

Scheidsrechters - Nieuw in 2021-2022
De (jongste) jeugd wedstrijden worden dit zaalseizoen gefloten door scheidsrechters van het team dat zaaldienst heeft. Als jouw team zaaldienst heeft, moeten er twee scheidsrechters van jouw team, drie wedstrijden van jouw zaalpoule fluiten. De data van de zaaldienst van jouw team zijn bekend en staan in de app, dus maak nu al vast afspraken met de scheidsrechters van jouw team.

Vind je het leuk om bij een zaalwedstrijd te fluiten, meld je dan bij de scheidsrechterscommissie door een mail aan de scheidsrechterscommissie of stuur een app aan Karin Raijmans.

De laatste informatie over de zaalcompetitie en uitgebreide informatie van de KNHB vind je op deze pagina op de website van de KNHB