slider_04.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_01.jpg

Corona Update | 3 januari 2022

3-1-2022  | Gisteren zijn voor de jeugdteams aangepaste maatregelen aangekondigd waardoor het vanaf maandag 10 januari weer mogelijk is om op het veld te trainen tot 20:00.
Daarnaast is het voor de jeugdteams toegestaan om in het weekend onderlinge wedstrijden op het veld te spelen.

Komend weekend (zaterdag 8 januari) worden er onderlinge veld wedstrijden gepland. Vanaf maandag 10 januari gaan we in een aangepast schema op het veld trainen. De teams kunnen via hun coach of teammanager doorgeven aan welke activiteiten zij deel willen nemen.

De persconferentie van dinsdag 11 januari zal meer duidelijkheid geven over het vervolg van de zaalcompetitie. Afhankelijk van de persconferentie wordt bepaald tot wanneer onderlinge wedstrijden gepland worden.

Check de komende tijd regelmatig de website en je persoonlijke tijdlijn in de Lisa app voor de laatste informatie!