slider_06.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Corona update | wedstrijden zaterdag 22 en zondag 23 januari

20-1-2022  |
De wedstrijden voor komend weekend staan op de website en in je persoonlijke tijdlijn in de Lisa app. De wedstrijden worden gespeeld in Sporthal De Geest in Warmond. De F teams spelen op het veld.

Wedstrijden kunnen niet uitlopen. Als jullie wedstrijd te laat start betekent dit dat de wedstrijd korter duurt. De tijd wordt niet stil gezet ook niet voor blessures en/of wissels en/of pauzes.

Het heeft geen zin om voor de verzameltijd naar de Sporthal te komen. Je komt 5-10 minuten voor de wedstrijd in de kleedkamer en gaat op de starttijd de zaal binnen. Je komt pas de sporthal in als de wedstrijd start of de vorige teams gestopt zijn.

Als je moet wachten op je volgende wedstrijd doe je dat in de kleedkamer, in de horeca of op een bank in de sporthal. Ben je ouder dan 13 dan draag je voor en na de wedstrijd een mondkapje.

Ben je ouder dan 18 jaar dan toon je daarnaast bij binnenkomst je CTB.
Elk team met spelers ouder dan 18 jaar zorgt voor één vrijwilliger die namens het team de CTB scant eventueel samen met een vrijwilliger van de tegenstander.
Dit doe je bij de ingang van de Sporthal - dus bij binnenkomst van de spelers.

De teams die starten leggen de balken neer en kunnen 10-15 min voor startijd aanwezig zijn. Als je de laatste wedstrijd speelt ruim je met je team de balken op.