slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

Wil jij trainer worden bij MHC Voorhout?

4-7-2023  |

MHC Voorhout is voor komend seizoen voor een aantal teams op zoek naar trainers en coaches.

Je geeft per seizoen ongeveer 26-28 trainingen en krijgt hiervoor een (onkosten)vergoeding. De hoogte van de -onbelaste- onkostenvergoeding die je ontvangt is afhankelijk van je leeftijd en of je samen of alleen training geeft.

Je wordt afhankelijk van ervaring en leeftijd intern begeleid door een ervaren trainer of je volgt een (KNHB) cursus.

Training geven is mogelijk voor leden vanaf C leeftijd. Je start in dat geval bij de Jongste Jeugd circuit training op woensdag middag en wordt begeleid door Feico.
Feico zorgt ook voor de inhoudelijke voorbereiding zodat je volledig kunt richten op het begeleiden van de teamleden. Je wordt altijd samen met een hockeyvriend(in) gekoppeld aan een team.

Vanaf B leeftijd mag je ook zelfstandig training geven en eventueel een team gaan coachen. Afhankelijk van leeftijd en ervaring wordt je ingedeeld op een team en zorgen we voor begeleiding.

Omdat veel trainers het lastig vinden om (zelfstandig) te starten wordt je vaak samen op een team ingedeeld. Je kan jezelf dus ook samen met een hockeyvriend(in) opgeven.

We houden bij het inplannen van de (zelfstandige) training zoveel mogelijk rekening met je eigen teamtraining: Als het mogelijk is zorgen we dat je eigen training aansluit op de training die jij zelf geeft.

Aanmelden om komend seizoen training te geven doe je via deze link.

Je  kan in het aanmeld formulier aangeven als je vragen hebt of eerst aanvullende informatie wil ontvangen voor je een beslissing neemt. We nemen dan telefonisch contact met je op om afspraken met je te maken.

Volg je een sportopleiding zoals bijvoorbeeld ALO, CIOS of MBO sport en bewegen dan kan je trainingen geven als onderdeel van je stage opdracht(en). Wij verzoeken je in dat geval dringend te reageren via bovenstaande link. Wij hebben al diverse leden begeleid bij hun stages voor dit soort opleidingen.