slider01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg

Introductie avond ouders jongste jeugd - 31 augustus 20:00

21-8-2022  |

Wij nodige de ouders van onze jongste jeugdleden graag uit voor de introductie avond op woensdag 31 augustus vanaf 20:00 in het clubhuis.

Tijdens de introductie avond informeren we jullie over onze vereniging en jullie lidmaatschap. Natuurlijk is er voldoende mogelijkheid om vragen te stellen.

Ook de nieuwe leden uit de afgelopen twee Corona seizoenen, die nog nooit een live introductie avond mee hebben gemaakt, zijn natuurlijk van harte welkom.

Wij verzoeken jullie vriendelijk om je voor deze avond aan te melden. Ook als je niet aanwezig kan zijn horen we dit graag je krijgt de informatie dan per mail toegestuurd.

Als er veel aanmeldingen zijn wordt een extra avond gepland. In dat geval wordt je natuurlijk per mail en de website geïnformeerd.

Aanmelden doe je via deze link