slider05.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg

Grote Clubactie gaat 24 september van start bij MHC Voorhout

18-9-2022  |

Beste leden,

Ook dit jaar doet MHC Voorhout weer mee aan de landelijke Grote Club Actie. Als club willen we uiteraard zo veel mogelijk loten verkopen. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% naar onze clubkas en dat geld kunnen we hard gebruiken!

Even kort op een rij hoe de Grote Club Actie 2022 eruit ziet:

• het kopen van een superlot is voor alle teams mogelijk
  • het online verkopen van loten is dit jaar uitgebreid en nog makkelijker via een (persoonlijke) QR code en via persoonlijke actiepagina GCA MHC Voorhout
  • voor de E- en F teams hebben we dit jaar lotenboekjes voorzien van een persoonlijke QR code, zodat de loten op deze manier gemakkelijk aan de deur verkocht kunnen worden. Uiteraard kan men ook gewoon alle informatie invullen in het lotenboekje.
  • voor overige leden zijn de lotenboekjes beperkt beschikbaar

De elftalbegeleiders van alle teams hebben inmiddels een mail ontvangen met de informatie over het kopen van een superlot (of meer!) met het hele team, de mogelijkheid tot online verkoop van loten EN de mogelijkheid om ook via lotenboekjes te ontvangen. Dus nadere informatie hoe jullie als team dit jaar de GCA vorm kunnen geven, hoor je via de elftalbegeleider en samen bepaal je hoe jullie dit jaar de GCA vormgeven (superlot en/of lotenboekjes).

En alle leden ontvangen op zaterdag 24 september tevens een mail met daarin informatie over het digitaal verkopen van loten. Dit gaat gemakkelijk en snel en kan je op een simpele manier veel mensen bereiken, dit jaar wordt er gewerkt met een QR code per lid, welke je kan delen via mail, Whatsapp, Social media (fb, twitter, instagram).

Startdatum van de verkoop van de loten is aanstaande zaterdag 24 september!

Ook dit jaar zijn er mooie prijzen voor zowel kopers als verkopers, jij dus! Zie voor meer informatie de website van de Grote Club Actie.

We vertrouwen op jullie, zonder jullie hulp zou de Grote Clubactie echt niet mogelijk zijn.

Alvast dank voor jullie medewerking.

Bestuur MHC Voorhout