slider_06.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg

Welkom bij MHC Voorhout!

21-10-2022  |

Welkom bij MHC Voorhout!

Katia, Vika en Katia komen uit Oekraïne en verblijven voorlopig in Nederland. De meiden hockeyen bij Oekraïnse clubs en willen natuurlijk hun hockey skills op peil houden in #1 hockeyland Nederland.

Natuurlijk zijn ze bij MHC Voorhout van harte welkom en sinds september spelen ze mee met team MA2. Hierdoor beschikt het team over 2 nieuwe veldspelers en een keeper. MA2 heeft deze nieuwe leden enthousiast opgevangen in het team. De meiden zijn een echte aanwinst en hebben het reuze naar hun zin bij hun nieuwe club!

Richard en Yorrick van onze sponsor LJ Sport hebben hagelnieuwe clubtenues verzorgd voor de veldspelers en de club faciliteert de keepersoutfit zodat ze meteen kunnen meespelen in de competitie.