slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider01.jpg

Belangrijke informatie - trainingsschema/vervolg competitie

30-10-2022  |

Nieuw trainingsschema
Vanaf komende maandag starten de training volgens een gewijzigd trainingsschema. Wijzigingen zijn beperkt tot woensdag. De (nieuwe) tijden en velden vind je op de website en natuurlijk in je persoonlijke tijdlijn in de Lisa app.

Dit schema loopt tot 3 december - dit is het laatste weekend waarin veld competitie wordt gespeeld.

Start zaalcompetitie / zaaltrainingen
De zaalcompetitie start in het weekend van 11 en 12 december. De zaaltrainingen starten vanaf 21 november. Door vroeg te starten met trainen zorgen we er voor dat jullie voor de eerste zaalwedstrijden allemaal in de zaal kunnen trainen.
De zaaltrainingen worden gepland in De Geest in Warmond. Zodra het trainingsschema bekend is wordt dit gemeld via de website en in de Lisa app.

Dubbel trainingsprogramma
De zaal- en veldtrainingen overlappen eind november twee weken. In deze twee weken zie je zowel jouw veld- als zaaltrainingen in de Lisa app. Aangezien dit vaak tot onduidelijkheid leidt, hieronder uitleg over de drie mogelijkheden:

1 - Als jouw zaaltraining op dezelfde dag is gepland als jouw veldtraining dan vervalt de veldtraining op dezelfde dag

2 - Als je zaaltraining NIET op dezelfde dag is gepland als je veldtraining, dan vervalt de TWEEDE veldtraining. Uitzondering: In geval van een E-team vervalt de teamtraining (dus de E circuit training op woensdag gaat in dat geval door).

3 - Als je zaaltraining niet op dezelfde dag is gepland als je veldtraining en je wil met je team in deze week drie keer trainen (twee keer op het veld en één keer in de zaal), maak hierover dan afspraken met je team en je trainer van de tweede training.

Midwinter Competitie
De F en F-Coolkids teams spelen niet in de zaal. De teams die hebben aangegeven dat ze willen deelnemen aan de midwintercompetitie worden hierover geïnformeerd via hun teambegeleider/coach.

Vervolg veldcompetitie vanaf herfstvakantie tot zaalperiode
De nieuwe poules voor het vervolg van de veldcompetitie staan inmiddels in Lisa. Wedstrijd tijden zijn deels bekend of volgen in de komende dagen.
Hou de Lisa app de komende tijd dus extra in de gaten.

In de komende periode krijgen we te maken met lagere temperaturen. Als het 's nachts onder 4 graden wordt kunnen de velden bevriezen. Check in dat geval altijd voor komst naar de club of afreis naar de uitwedstrijd onze eigen website en/of de website van de tegenstander. In geval een wedstrijd wordt afgelast wordt deze ingehaald op zondag 4 december.

Heeft jouw team in de periode voor de kerstvakantie vroege bardienst, dan betekent dit dat je team naast barbezetting ook moet zorgen voor de velddienst: Dus velden vrij maken van takjes/bladeren. Hou er rekening mee dat je hier met 3-4 personen minimaal 1 uur voor uit moet trekken.

Vervolg veldcompetitie na voorjaarsvakantie
De veld competitie start weer op 11 maart - weekend na de voorjaarsvakantie.
De veldtrainingen starten weer vanaf 13 februari - twee weken voor de voorjaarsvakantie.