slider05.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Update | Wedstrijden komend weekend

1-12-2022  |
Update 7:15
De velden zijn bespeelbaar

************

Voor de jeugd staat voor komende zaterdag een volledig programma gepland. Zoals jullie wellicht in de weersvoorspellingen hebben gezien gaat de temperatuur vrijdagnacht richting vriespunt.

Bij temperaturen onder 4 graden is er grote kans dat de velden bevriezen en moet er met name in de ochtend rekening worden gehouden met afgelastingen. Vooruitlopend op deze situatie hebben wij de afgelopen dagen veld 1 niet meer gesproeid en proberen op deze manier de hoeveelheid water in het veld richting vrijdagnacht zoveel als mogelijk te minimaliseren. Daardoor is de kans dat we zaterdag op veld 1 kunnen spelen maximaal.

In dit nieuwsbericht vind je meer informatie over de procedure rondom afgelastingen van wedstrijden komend weekend.

De velden worden zaterdag ochtend rond 7:00 gekeurd en vervolgens wordt via de website gemeld als er wedstrijden worden afgelast. Jullie kunnen tussen 7:15 en 7:30 bericht verwachten ALLEEN als de wedstrijden NIET doorgaan.

Als er wordt afgelast wordt in het bericht aangegeven tot welk tijdstip wordt afgelast. Afhankelijk van de situatie wordt later op de dag nogmaals gekeurd en volgt meer informatie over de wedstrijden later op de dag. Tijdstippen van volgende keuringen worden in geval van afgelastingen steeds gemeld via de website. Door de website voor je wedstrijd te lezen voorkom je dus dat je voor niets naar de club komt.

In geval van afgelastingen ...
Als veld 1 langer niet bespeelbaar is dan veld 2 worden wedstrijden verplaatst indien dit veld wel bespeelbaar en beschikbaar is.

Jongste Jeugd (E en F teams)
Wedstrijden van de jongste jeugd worden NIET opnieuw ingepland door de KNHB.

Junioren
Wedstrijden van junioren worden door KNHB opnieuw ingepland op zaterdag 10 december. Daarbij gaan zaalwedstrijden die ook op 10 december ingepland staan voor veldwedstrijden. In geval één van de teams op 10 december een zaalwedstrijd heeft wordt deze wedstrijd doorgepland naar zondag 11 december. Het systeem van KNHB houdt geen rekening met zaalwedstrijden dus het kan voorkomen dat jullie (veld)wedstrijd op zaterdag zonder tijd verschijnt terwijl één van de teams dan wel een zaalwedstrijd heeft. Deze wedstrijd wordt dan handmatig door ons verplaatst naar zondag 11 december. In verband met herindeling na het weekend van 10/11 december is het niet mogelijk deze wedstrijden later te spelen.

Senioren
Er zijn komend weekend alleen Senioren O25 wedstrijden gepland. Indien deze  wedstrijden worden afgelast worden deze ingehaald op zondag 11 december.
Als één van de teams een zaalwedstrijd heeft op 11 december wordt hier rekening mee gehouden - de zaalwedstrijd gaat voor en de veld wedstrijd wordt in overleg ingepland. In dat geval wordt door het wedstrijdsecretariaat aanvullende afspraken gemaakt. Deze wedstrijden moeten in het weekend van 10 en 11 december gespeeld worden in verband met herindeling bij deze leeftijdscategorie.