slider_03.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg

Start veldtrainingen

11-2-2023  |
Laatste weekend zaalcompetitie
In het weekend van 18 en 19 februari worden de laatste wedstrijden in de zaalcompetitie gespeeld.
Een aantal teams zijn kampioen geworden of kunnen dat nog worden. Word je kampioen dan vinden we het natuurlijk leuk om jullie verhaal met een foto te ontvangen zodat we dit op de website kunnen plaatsen. Je kan je teamfoto/tekst sturen naar [email protected]

Huldiging Zaalkampioenen
Natuurlijk worden alle zaalkampioenen gehuldigd door het bestuur. We hebben dit vooralsnog gepland staan op zondag 19 maart direct na de wedstrijd van Dames 1. Jullie ontvangen hierover nog bericht via jullie teambegeleiding, maar houd de datum al vast vrij!

Start veldcompetitie
De veldcompetitie start na de voorjaarsvakantie in het weekend van zaterdag 11  en zondag 12 maart. Jullie wedstrijden staan al in de Lisa app. Je zal merken dat in de komende dagen jullie wedstrijden worden ingepland waarna er ook starttijden in de app verschijnen.

Start veldtrainingen
Vanaf maandag 13 februari starten de veldtrainingen van de junioren selectieteams (MA1, MB1 en MC1). Vanaf maandag 20 februari starten de veld trainingen van alle teams. Wil je met jouw team in de week van 13 februari al starten met trainen dan kan dat natuurlijk. Check eerst bij de teamleden of er voldoende animo is om eerder te starten, check daarna of je trainer beschikbaar is en meld jullie extra training vervolgens via [email protected]
In de voorjaarsvakantie (week van 27 februari) zijn er geen trainingen.

Sproei installatie veld 1
De sproei installatie van veld 1 wordt ivm mogelijke schade door bevriezing rond de start van de zaalcompetitie uitgeschakeld en de leidingen worden leeggepompt.
De installatie wordt pas vlak voor de start van de veldcompetitie weer in gebruik genomen. Tot die tijd wordt er dus niet gesproeid op veld 1.

Werkzaamheden sportpark
In de komende weken starten de werkzaamheden op en rondom het sportpark.
Inmiddels is gestart met het aanleggen van de nieuwe velden van de handbal waarna ook snel gestart zal worden met de aanleg van twee nieuwe hockeyvelden.
We zullen jullie de komende tijd via de website op de hoogte houden van deze werkzaamheden. De werkzaamheden zullen zo nu en dan overlast veroorzaken en zorgen ervoor dat fiets- en looproutes worden aangepast en/of hekken worden geplaatst.
Voor jullie veiligheid: Hou je aan de aanwijzingen van de aannemer op en rond het sportpark en de parkeerplaats.