slider_04.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_06.jpg

MC3 zaalkampioen!

24-2-2023  |
De meiden van de C3 gingen deze competitie voortvarend van start. De eerste 3 speelronden werden alle 6 de wedstrijden met volle overtuiging gewonnen. Al snel werd duidelijk dat de strijd zou gaan tussen MHC en HGC. Zouden de meiden hun titel van afgelopen jaar kunnen prolongeren? In ronde 4 trof MHC eindelijk HGC, maar deze wedstrijd werd een 3-3 gelijkspel. In ronde 5 liet HGC 3 punten liggen, maar een dag later verspeelden ook MHC 2 punten. De voorsprong was dus 1 punt en met die stand gingen ze de laatste speelronde in. De C3 begon de wedstrijd tegen HGC overtuigend en halverwege stonden de meiden met 2-0 voor. Daarna HGC wist toch te scoren. Toen was het aftellen op de klok, maar in de laatste 8 seconden wist HGC te scoren. Wederom gelijk dus. Aangezien HGC deze ochtend al had gewonnen van Noordwijk, moest dus ook de C3 van Noordwijk winnen om het kampioenschap binnen te halen. Al vrij snel stond het 1-0 maar daarna werd het spannend, totdat halverwege de wedstrijd Voorhout op stoom kwam en het binnen een paar minuten 4-0 stond. Met een uiteindelijke 5-2 overwinning konden daarna de kurken van de (kinder)champagne. Meiden van harte gefeliciteerd met het kampioenschap!
Door: E schmidt