slider_01.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_04.jpg

Heren 2 soeverein naar de winst tegen Cartouche

26-3-2023  |
Na het kampioenschap in het 1e gedeelte van de competitie werden de mannen van Heren 2 een klasse hoger ingedeeld. Na 2 winstpartijen kwam Cartouche op bezoek. Heren 2 was te sterk en won met 7-4.
Het beloofde een makkelijke wedstrijd te worden. Binnen 5 minuten kwamen de mannen met 2-0 voor. Gemakzucht was het resultaat en Cartouche kwam terug naar 2-1 en kreeg kans op de gelijkmaker. Voorhout herstelde zich en liep vervolgens uit naar de 5-2 met de rust. Na rust kwam de 6-2 op het scorebord en men dutte weer in. Vervolgens kwam Cartouche in het 4e kwart terug naar 6-4. Voorhout zat zichzelf in de weg en de scheidsrechter was vaak het mikpunt wat niet altijd nodig was. Vlak voor tijd maakte Jesse Ruijter de 7-4 en zijn 4e van de middag. Hierna was de wedstrijd gelopen. Voorhout is goed op weg!