slider01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg

Aankondiging BLV

14-8-2023  |
Op donderdag 14 september om 20:00 wordt een Bijzondere Ledenvergardering gehouden. Deze BLV zal vooral in het teken staan van de aanpassing van het Huishoudelijk Reglement.

De concept versie van dit reglement vind je in het beschermde deel van de website onder >Club >Documenten >ALV  (link naar documenten)

Het document zal hier vanaf enkele dagen voor de BLV beschikbaar zijn.
Om de BLV snel en efficiƫnt te laten verlopen wordt een overzicht van belangrijke wijzigingen doorgenomen. Ook dit document en alle andere bescheiden zoals de agenda vind je op het beschermde deel van de website.

Je kan jezelf aanmelden voor de BLV door een mail te sturen naar [email protected].
Je krijgt dan voor de BLV de documenten per mail toegestuurd.

Je mag natuurlijk ook zonder aanmeldingen vooraf deelnemen aan de BLV - alle leden of  hun vertegenwoordigers zijn welkom.

Reageer op het nieuws