slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg

Laatste weekje hockey gaat van start

12-6-2023  |
Laatste trainingen
Een aantal teams hebben afgelopen weekend hun laatste wedstrijden gespeeld. Voor de seniorenteams staat komend weekend hun laatste competitie wedstrijd op het programma en de jongste jeugd speelt komend weekend in toernooi vorm op  de jongste jeugd dag. Een aantal teams moet nog wedstrijden inhalen dat zal voor een groot deel ook komend weekend gepland worden.

De teams die nog competitie spelen en de jongste jeugd trainen deze week volgens normaal schema.

De trainingen van de overige teams zijn normaal ingepland omdat een aantal teams deze week nog willen trainen. Om te voorkomen dat er teams zonder trainer of trainers zonder team op het veld staan: Geef tijdig aan elkaar door als jouw team NIET meer gaat trainen.

Hoge temperaturen deze week en komend weekend
Voor komende week worden hoge temperaturen verwacht. Jullie trainers houden rekening met de opzet van de trainingen en plannen extra drinkpauzes in tijdens jullie training. Houd rekening bij de keuze van je kleding en neem voldoende water mee naar de training.

Op de site van de KNHB vind je eventueel aanvullende informatie.

Voorlopige indeling teams seizoen 2023-2024
De voorlopige indeling van de junioren teams voor komend seizoen worden op zondag 18 juni vanaf 23:00 bekend gemaakt via het beschermde deel van de website.
Voor het inloggen op de website heb je jouw lidnummer en wachtwoord nodig, dus check al vast even of je kan inloggen. Als je jouw lidnummer niet (meer) weet kan je dat opvragen via [email protected]
Ga vervolgens naar >Club >Documenten >Teams 2023-2024

Zodra de voorlopige teams bekend zijn gemaakt volgt een bericht op de website. In dit bericht staat een link in geval je vragen of opmerkingen hebt over de teamindeling. Wij verzoeken jullie vriendelijk je vragen op deze wijze aan de elftalcommissie te stellen zodat iedereen op een georganiseerde manier een antwoord kan krijgen.

Team BBQ op de club
Wil je het seizoen afsluiten met een team BBQ dan kan dat. Er zijn nog beperkt plekken vrij dus wacht niet te lang met jullie aanmelding!

Inleveren keeperstassen
De teams krijgen nog bericht wanneer zij de keeperstassen in kunnen leveren.
Dit wordt gemeld via de website / de teambegeleiders /  de keepersapp groep.
Het is NIET de bedoeling om de keeperstassen op de club neer te zetten.
De keeperstassen worden ingenomen op dinsdag 20 juni tussen 19:30 en 20:30.

Wij vinden het fijn als jullie in de keeperstas via een documentje aangeven van welk team de tas is en welke onderdelen aan vervanging toe zijn en/of gecontroleerd of gerepareerd dienen te worden.

Inleveren trainerstassen
Als je een trainerstas hebt en volgend seizoen geen training meer geeft worden er met jou afspraken gemaakt over het inleveren van deze materialen.
In geval jouw trainersmaterialen niet compleet zijn en je volgend seizoen weer training geeft stuur dan even een bericht naar [email protected] zodat we voldoende nieuwe materialen kunnen inkopen en aan het begin van het seizoen voldoende voorraad hebben.