slider_06.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_01.jpg

Trimhockey

MHCVoorhout kent een groeiende club trimhockeyers waarin zowel beginners als ervaren hockeyers, mannen en vrouwen samen trainen. Je bent welkom vanaf 18 jaar en ouder maar eerlijkheid dient te zeggen dat de meeste trimmers 30+ zijn. Zo beginnen onder andere veel ouders met deze vorm van hockey als ze via hun kinderen in aanraking komen met de sport. Maar ook zien we regelmatig spelers aansluiten die in het verleden gehockeyd hebben en nu de sport weer op willen pakken.

Trainingen

Als trimhockeyer kun je trainen op zondagochtend van 10.00 tot 11.00 uur en/of op donderdagavond van 20.30 tot 21.45 uur. Je kunt dus 1 of 2 keer in de week trainen, net wat jou uitkomt. Op Zondag worden de trainingen verzorgd door Michiel van Doeveren en op donderdag door Hugo Kevenaar.

Wedstrijden en Toernooien

Naast de trainingen worden er een paar keer per jaar wedstrijden georganiseerd tegen andere trimteams van omliggende verenigingen. Ook bij deze wedstrijden bestaan de teams uit de 5 mannen en 5 vrouwen plus een keeper. Deelname aan deze  wedstrijden is uiteraard vrijwillig, maar door het grote enthousiasme binnen de groep lukt het goed om voor de wedstrijden voldoende deelnemers op de been te krijgen. Ook probeert de trimgroep jaarlijks mee te doen aan één of meerdere trimtoernooien, ook hierbij geldt weer dat deelname gaat op basis van beschikbaarheid.

Wil je weten of trimhockey ook iets voor jou is?

Kom dan gerust een keer proeftrainen. Meer informatie: Marcella Jungerius 06 23 879 212