slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg

MHC Voorhout Kerstfeest op 14 december 2019

18-11-2019  |
MHC Voorhout Kerstfeest 2019

Zaterdag 14 december 2019 organiseren we het MHC Voorhout kerstgala. Naast een gezellig hockeyfeest ook de geboorte van een nieuwe traditie. We vieren dat natuurlijk in stijl, onze stylisten gaan alle creativiteit benutten voor een warme, gezellige kerstsfeer in ons clubhuis.  Aan jullie de oproep om je mooiste kerstoutfit aan te trekken.

Het feest begint om 20:00 uur en eindigt om 02:00 uur. Er worden leuke activiteiten en spellen voor iedereen georganiseerd. En rond de klok van tien uur start de muziek van DJ Pepijn. Natuurlijk met White Christmas maar ook muziek waar je lekker op kunt dansen.

Alle A-, senioren-, veteranen en veterinnen teams zijn welkom. Je mag een introducé meenemen. Ook onze gewaardeerde vrijwilligers zijn van harte welkom: coaches, trainers, teambegeleiders en commissieleden. Voor iedere vrijwilliger is een gratis entreekaart beschikbaar, op naam te verkrijgen door je aan te melden bij [email protected], onder vermelding van naam en vrijwilligersrol.
De entreekaart wordt via commissievoorzitter of elftalbegeleider verstrekt.

Voor overige gasten is de entree voor het feest  € 5,00 per persoon, inclusief een welkomstdrankje en hapjes. Entreekaarten zijn te koop in het clubhuis vanaf het weekend van 23 en 24 november.

Let op: een introducee komt alleen binnen samen met een lid van MHC Voorhout, voorzien van een entreekaart!

Ook voor het kerstfeest geldt: aan gasten onder de 18 wordt geen alcohol geschonken, no drugs policy en ID verplicht. Zowel bij de deur als in het clubhuis wordt toezicht gehouden op gebruik van alcohol, persoonlijke controle is mogelijk als de organisatie daartoe aanleiding ziet.

Laten we er een gezellig feest van maken, het aftellen is begonnen…