slider_01.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

UPDATE - Gevolgen sneeuw voor competitie dit weekend

1-4-2022  |
Update 7:30
De velden zijn bespeelbaar

Update 18:45
De KNHB heeft inmiddels besloten om morgen niet centraal af te gelasten.
Wij adviseren jullie om de website voor je wedstrijd te checken.

Het zal jullie niet zijn ontgaan dat er aardig wat sneeuw is gevallen en dat heeft mogelijk ook gevolgen voor de competitie wedstrijden komend weekend.

De KNHB gaat mogelijk centraal wedstrijden afgelasten. Voor de laatste informatie hierover verwijzen we je graag naar de website van de KNHB

In geval de KNHB niet over gaat tot het centraal afgelasten van wedstrijden is onze verwachting dat onze velden zaterdag vanaf 12:15 sowieso goed bespeelbaar zijn.

Voor de wedstrijden die om 9:00 starten wordt rond 7:30 beoordeeld of deze door kunnen gaan. Hierover volgt bericht via de website tussen 7:30 en 7:45.

Indien de wedstrijden om 9:00 worden afgelast worden de velden rond 9:00 opnieuw gekeurd en volgt tussen 9:00 en 9:15 een update via de website over de wedstrijden die om 10:30 starten.

Ook als de wedstrijden doorgaan wordt dit gemeld op de website, dus check de website voor je naar het sportpark komt.