slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

Inschrijvingsformulier

Aanmelden als (proef)lid?
Van harte welkom bij MHC Voorhout!
Leest u eerst alle informatie over het lidmaatschap van onze club.
Aanmelden als (proef)lid kan op elk moment van het jaar.

Vul de gevraagde gegevens in. Ook ouders van junioren dienen een aantal vragen over zichzelf te beantwoorden. Alle gegevens worden direct opgenomen in onze database.

VOLG DEZE STAPPEN ANDERS IS DE INSCHRIJVING NIET GELDIG!

1. Vul het formulier in

2. Druk op volgende stap.

3. Scroll naar beneden en controleer uw gegevens

4. Druk op bevestig.

5. Via de mail krijgt u een formulier toegezonden.

6. Print en onderteken dit formulier en mail het naar [email protected].

Mocht u geen mail met voor ingevuld inschrijvingsformulier ontvangen dan is er iets FOUT gegaan! Herhaal stappen 1 tm 4.

Eventuel kunt U het ondertekende inschrijfformulier ook per post sturen naar:

MHC Voorhout

t.a.v. ledenadministratie

Postbus 146

2215 ZJ Voorhout

Oud lid of actief vrijwilliger geweest van MHC Voorhout ?
Als u al eerder lid of actief vrijwilliger bent geweest en zich weer wil aanmelden bij de club dan volstaat een mail naar de ledenadminstratie [email protected]. U staat dan nog bij ons in het bestand.

Commitment
MHC Voorhout is een vereniging die volledig wordt geleid en gecoördineerd door de leden zelf. Het is dus van belang dat ieder lid of ouder van een jeugdlid een bijdrage levert aan het goed functioneren van de club. Naast de (verplichte) bardiensten en rijbeurten is het de bedoeling dat u zich bij MHC Voorhout ook op een aanvullende manier actief inzet voor onze vereniging. Hieronder kunt u aangeven naar welke vrijwilligerstaken uw voorkeur uitgaat. We vragen niemand om een buitensporige inspanning, maar u dient rekening te houden met een bescheiden inzet van enige vrije tijd. Hierdoor draagt u bij aan het in stand houden van de vereniging: "verenigen" doen we samen en vele handen maken licht werk.

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Machtiging
  Betaling van de contributie bij MHC Voorhout gaat via een machtiging. Deze verleent u aan MHC Voorhout zodat wij de verschuldigde inschrijf- en contributiegelden van uw rekening kunnen afschrijven. Dit gebeurt in twee delen; medio september en medio januari.

Overige informatie

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.